Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Fast igen.

Publicerad 2011-04-21 08:24:40 i Allmänt



Herregud vad lätt man engagerar sej i den här serien. Igen och igen. Igår sms:ade Jonna och frågade om jag ville komma förbi och min första tanke var att fråga om jag skulle ta med boxen.
Säsong fyra är kanske den bästa. Särskilt Aidan. Ge mej en sån karl, tack.

Idag har vi en nittiominuterslektion innan det är dags för lite påskledighet. Den ska inledas med "lyxlunch" (läs: köpt lunch i cafeterian istället för matlåda) med Caroline N och Jonna och i eftermiddag blir det en dust med milspåret igen. Har studs i benen idag känner jag, det ska bli en bra tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela