Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Trött på klåpare.

Publicerad 2010-09-21 12:33:50 i Allmänt

Vill ni veta vilket företag i den här stan ni INTE ska lämna in er trasiga dator till meddelar jag er mer än gärna.

I annonsen står "felsökning och reparation 2-4 dagar". Jag fick i morse beskedet att det inte kommer gå att reparera min dator. Det tog dumhuvudet TRE VECKOR att lämna den informationen.

Nåja, skitsamma. Jag får köpa en ny. Det är inte mer med det. En jävla dator, that's all it is. Är det nånting jag lagt av med så är det att bekymra mej över materiella ting. Livet är aaaalldeles för kort för att bry sej om sånt. (Sa tjejen som fortfarande har tjockteve och inte kunde bry sej mindre om den saken.)

Nu ska jag snart in till stan och träffa Isabelle som jag idag har lyxen att bli bjuden på lunch av. Sånt gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela