Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Changes.

Publicerad 2010-09-08 22:08:11 i Allmänt

Idag berättade Jonathan för hela personalgruppen att han fått ett nytt jobb och att han kommer vara kvar hos oss i en knapp månad till.

Jag är uppriktigt glad för hans skull eftersom hans nya jobb kommer passa honom som handen i handsken och jag tror att han verkligen kommer komma till sin rätt på ett helt annat sätt där.

Men samtidigt är det otroligt ledsamt. Jonathan, världens kanske bästa kille. Som jag först hade som klasskamrat i tre år och sen haft förmånen att ha som kollega i två. Shit, vad jag kommer sakna honom. Vad jag kommer sakna vår personalgrupp som aldrig kommer bli sej lik igen! Men samtidigt... ingenting varar för evigt och jag kommer alltid vara otroligt tacksam för allt roligt vi fem haft tillsammans. För att vi lyckades vara dom bästa arbetskamraterna nånsin. Nu kommer det komma in nån ny tjomme och det kan visserligen bli bra, men det kommer bli helt annorlunda.

Jag får trösta mej med att jag fortfarande kommer ha kvar en sjukt omtänksam, intelligent, rolig och genuin vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela