Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

En sån där dag.

Publicerad 2010-10-02 23:40:41 i Allmänt

Känns inte så lönt att ha kvar den här bloggen, hittar aldrig motivation till att skriva i den ändå.
Antingen får jag, efter fyra år, bestämma att den faktiskt ska handla om nåt speciellt eller så är det nog dags att avsluta.

Den som lever får se.

Igår var det personalfest hemma hos mej! Nu kan jag lägga till "värdinna" i mitt CV; första trerättersbjudningen är avklarad och det gick riktigt bra. Naturligtvis blev det en väldigt lyckad kväll. Kan ju inte bli så mycket annat med världens bästa gäng. Det blev inte så sentimentalt som jag trodde heller; Jonathan kommer ju som sagt finnas kvar i mitt liv i fortsättningen också.

Av nån anledning drog vi till Excet vid klockan två (!) och det var kanske inte den smartaste idén vi kläckt, men jag behövde en utekväll. Eller ja, natt...

Hade dock kunnat klara mej utan den generella ångestkänslan som präglat hela den här dagen. Känner mej dålig, ful, ensam och allt möjligt annat som hör till när man druckit lite för mycket och tagit lite halvgenomtänkta beslut. Det jobbigaste är nästan container-effekten. Jag vill äta konstant dagen efter. Det vill jag iofs annars också (en vacker dag kommer jag nog på allvar äta  ihjäl mej, skulle inte bli förvånad), men dagar som den här ger jag efter för varje impuls. Obra.

Men ibland får man faktiskt känna sej lite vissen. Det är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela