Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bättre och bättre hela tiden.

Publicerad 2010-10-25 16:51:51 i Allmänt



Jag älskar Robyn.
Och vem gör inte det nuförtiden?
Hon är hela landets lilla älskling. Med all rätt.
Tyckte att hennes självbetitlade skiva från 2005 var fantastisk, men det är ju inget mot det hon leverar nu.
Tänk om alla artister och grupper kunde vara som hon; bara bli bättre och bättre och fortsätta överraska. Istället för att harva på, fortsätta i samma spår år efter år efter år och vara ungefär lika spännande som snabbmakaroner och ketchup (läs: Kent).

När Dancin on my own kom tyckte jag att det nog var det bästa hon hade gjort (svårt att överträffa Be mine! iofs) och hade aldrig kunnat tänka mej att den skulle följas upp av en låt (Hang with me) jag skulle älska ännu mer. Och frågan är om inte In my eyes kommer växa sej ännu starkare. Så sjukt starkt att överträffa sej själv gång på gång!


Är väldigt nöjd med dagens shoppingrunda, kanske mest med att det inte blev så himla mycket. Haha.
Men det jag köpte är jag å andra sidan väldigt nöjd med.


Den här blev jag alldeles, alldeles kär i. Längesen jag blev så glad över en kjol! Kapp Ahl har massa fint nu.

Fyndade en topp på Gina tricot också och spädde på mitt lager av strumpbyxor och benvärmare. Tycks aldrig kunna bli för mycket av det där.

Hittade även present till Carina som visserligen inte fyller förrän i november men som vi ska passa på att fira imorgon. Det blir nämligen en snabbvisit till Gislaved imorgon efter nattpasset. Stannar bara en natt, men det kommer nog hinnas med en del ändå - lite kalas som sagt och en tripp till Ullared. Får väl se hur mycket vi ångrar oss på onsdag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela