Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Min bästa.

Publicerad 2010-11-02 17:18:34 i Allmänt

I morse när jag slog på mobilen efter att ha sovit uuuut ordentligt hade jag en känsla av att ett bra sms väntade på att få bli levererat. Och visst var det så! Isabelle frågade om jag var ledig och om vi skulle ses på stan.

Så istället för att sitta hemma och uggla den här tråkregniga tisdagen fick jag världens bästa sällskap. Och en del ärenden uträttade. Göööött.

Ska gå på ett nattpass kl 21 och innan dess hade jag hemskt gärna velat springa för det kryper i benen, men det vill tydligen regna hela långa dagen. Vi får se.

Imorgon vid den här tiden kommer jag känna en outhärdlig smärta på min högra fot. Den som vill vara fin får lida pin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela