Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Min kärlek.

Publicerad 2010-05-14 10:39:59 i Allmänt


Lyssnar på One Summer med Daryl Braithwaite (vadå nostalgi) och är på ett fasligt gott humör.

Varför?

Kanske för att jag ska åka till sydligare breddgrader idag och umgås med delar av min familj som jag träffar alldeles för sällan. (Eller ska jag skriva "Aldeles"? Haha.)

Tänk att jag ska få träffa världens gosigaste lilla krabat idag. Och många dagar till, för jag stannar ända till tisdag morgon!

Ska packa det sista nu. :)

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-05-18 20:45:57

Ha ha ha !!! Såg inte förrän nu, dvs nu fick jag en liten stund för mig själv och kunde kolla vad som hänt i världen!

Meeen Alde skriker, är hungrig så...

Kul, skönt, kanon, kan tyvärr inte skriva fler adjektiv på hur jag känner för att du klarade alla tester idag. Tar de inte in dig Caroline ska jag personligen prata med rikspolisen, vad hette hon nu igen? Carin Götblad var det va?... Hon som älskade hamstrar???

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela