Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Jobba, träna, äta, sova.

Publicerad 2010-05-07 12:10:15 i Allmänt

Rubriken kanske låter bitter, men så är det faktiskt inte.

Bara ett konstaterande att den här veckan inte innehållit sådär jättemycket. Men ibland kan det nästan vara skönt att vara igång i det där ekorrhjulet. Helt ärligt alltså! Dock så måste jag verkligen skärpa till mej med sömnen. Mina oregelbundna arbetstider kan jag inte göra så mycket åt, men dom har nött på mej i två års tid nu. Det sätter spår. Därför är det extra viktigt att jag inte slarvar. Åtta timmars sömn ska jag ha när jag inte jobbar natt. Inte fem eller sju. Åtta. Det får bli mitt löfte till mej själv.

Hur det blir just den här natten får vi se. Minimonster på gång!

(Löftet till er kan ju för övrigt vara att skriva lite roligare blogginlägg hädanefter. Vad ÄR det här?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela