Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Jag hjärta Go By Bus.

Publicerad 2010-05-21 13:34:58 i Allmänt

Sitter på bussen på väg till Malmö och ännu en fantastisk helg hos min Pärla!

Go By Bus måste ju vara det bästa påfundet nånsin. Det finns verkligen INGEN anledning att åka tåg när det här finns. Superbilliga priser, trevliga chaufförer, respektfulla passagerare och inte minst GRATIS INTERNET.

Haha. Som att jag behöver vara mer uppkopplad än jag redan är. ;)

Den här intensiva veckan avslutas alltså på bästa sätt. Ursäkta om jag hela tiden tjatar om hur himla bra jag mår just nu, men det unnar ni mej väl? Det är så himla många dagar med ekorrhjulskänsla och sorger i allas våra liv, så när det kommer perioder med såna här kontraster, då förtjänar man att vara lyckobubblig. Det gör jag, och det gör ni också.

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-05-21 17:52:41

Ja, du förtjänar minsann att vara lycklig! ha en härlig helg i Malmö =) Kramar p.s. grattis till intagningsprovet!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-22 22:28:48

Go syrran go! Klart du förtjänar att vara lycklig, inte minst efter din mest lyckade vecka ever....

Jag skickade förresten ett MMS precis efter vi fick besked på att DU kan komma på Noahs 10-Årskalas, men befarar att du inte fått det. Kan berätta att jag faktiskt filmade Alde då jag berättade att hans fadder snart kommer och hälsar på oss igen och tänka sig; han sprallade som aldrig förr, jollrade och sparkade som bara den! Synd att du inte kan ta emot MMS!!! Du ska få se filmsnutten när vi ses.

Riktigt kul att vi kan ses snart igen, ska bara få mamma att komma också! Hoppas du haft det bra i Skåne, men det har du ju alltid, eller hur? Hälsa Sofie så gött. Tusen kramar från oss alla i Häljarp

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-05-23 19:28:40

Tack Sanna, vad go du är! :) Kram



Cina, jag fick mms:et men det gick inte att öppna. :( Har försökt gång på gång sen i fredags, men jag får vänta med att se det när jag kommer som sagt. Lilla godingen!



Jag tror att mamma är inställd på att komma i midsommar, Lotta nämnde nåt om det. Hoppas det! Ska bli så roligt att vara med på den stora dagen.



Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela