Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Dagens tillbakablick.

Publicerad 2010-05-05 10:11:24 i Allmänt



Herregud vad jag lyssnade på den här skivan back in the days.
Det var 1997. Jag var tolv år gammal, låg i min säng, spanade upp på mina väggar som var prydda med planscher på Suede och Kent och fantiserade om hur det var att vara lyckligt kär.

Vet inte varför jag kom att tänka på Third Eye Blind just idag, men nu är det bara att lyssna. Ni lär känna igen Semi-charmed life men bäst är How's it going to be. Kan nästan komma ihåg hur jag tänkte då... Knäppt att man på en sekund bara slungas tillbaka i tiden. Men jag älskar att möjligheten och förmågan finns.

Musik är och förblir det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela