Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Belåten början.

Publicerad 2010-05-10 23:54:49 i Allmänt

Ja, det har varit en väldigt bra start på veckan. Dagen har innehållit mycket motion (en viss del  av den på arbetstid till och med, ibland älskar jag mitt jobb) och en allmän känsla av att livet är ganska skönt, trots ett alldeles för kallt Göteborg.

Fixade doppresent till Alde idag. Och är väldigt nöjd. :D Mer än så säger jag inte, eftersom jag vet att hans mamma och pappa läser den här bloggen. Hehe. Blir alldeles glad när jag tänker på att det bara är några dagar kvar tills jag får träffa honom igen. Och snart kommer det en liten minivarelse till i familjen. Man undrar hur mycket kärlek som egentligen kan rymmas i en och samma människa? Oändligt, tror jag.

Imorgon jobbar jag natt och sen är jag ledig ända fram till nästa onsdag. UNDERBART ska det bli. Sparade semesterdagar rules!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2010-05-12 20:04:38

Vadå då? Vi lovar att vi inte ska säga något till Alde! (Fniss)

Alde har fått massage idag och det gillade han verkligen, den lilla livsnjutaren! Det har startat babymassage här i Häljarp, bekvämt och bra.

Var och hämtade nycklarna till församlingshemmet idag så vi kan duka i lugn och ro, gött!

Vi ses i övermorgon. Hör av dig så kommer vi och hämtar dig! Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela