Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Viktiga investeringar.

Publicerad 2010-03-30 23:19:40 i Allmänt

Det har varit full rulle idag, i så hög grad att jag glömt bort hur trött jag egentligen är. Men jag klagar inte!

Har nu äntligen nya löparskor! :D Och som av en ren händelse hade Stadium väldigt bra erbjudanden på löparset, så jag var såklart tvungen att köpa båda. Nu är jag visserligen drygt 2000 kr fattigare, men fatta vilka bra grejer jag har i min ägo! (Kan dessutom rättfärdiga dagens frosseri med att jag inte köpt ett "vanligt" klädesplagg" på över en månad, kanske inte så imponerande egentligen men likväl en prövning.) Det kommer bli en fröjd att inviga dom imorgon.

Var även och gjorde mina naglar påskfina och inhandlade en väääldans massa godis till barnen. Hann nätt och jämnt lämna av grejerna hemma innan det var dags att åka in till stan igen och läsa danska. Mycket trevlig stämning där idag, och vår söta lärare hade köpt påskägg som hon bjöd oss på. Gulligt!

Och nu behöver jag samla energi till morgondagens rep.

Godis natt, pepparkakenatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela