Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Världens bästa repa.

Publicerad 2010-03-19 22:43:40 i Allmänt

Vi har verkligen haft oflyt den senaste tiden. Det tycks alltid komma nåt i vägen; insnöade bilar, inbrott och sjukdomar. Men IDAG var det äntligen dags för bandet att träffas och jävlar vad bra det gick.

Ingen hade nån tid att passa och vi var avslappnade, effektiva och på grymt bra humör.
Och jävligt bra, måste jag säga. Idag körde vi Joker and The Thief med Wolfmother för första gången nånsin och det kändes snudd på magiskt. Den kommer bli fantastiskt bra live!

Sjunga, sjunga, sjunga! Vill jag göra hela tiden. Har hittat den ultimata låten till Aldes dop nu, hoppas att föräldrarna godkänner den. Ifall dom gör det måste jag råöva hemma så att jag kan sjunga den proffsigt utan att lipa. Den är så fin, så fin.

Jobbhelg coming up, och jag planerar att springa imorgon bitti innan det drar igång. Så jag tar en tidig fredag.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela