Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Snaaaart, snart.

Publicerad 2010-06-29 09:22:41 i Allmänt

Idag är det den 29 juni, vilket betyder att det är precis en månad kvar tills jag ska göra min tattovering (det blir dock inte ett vågskvalp i körsrygga av Tabita, så ni kan vara lugna!) och jag längtar som en idiot. Det känns som att jag går omkring och är förälskad och bara väntar och väntar. Det kommer gå fort! :)

Var för övrigt väldigt nöjd med Sex and the city 2, trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra. Men där satt vi, Göteborgs finest, och myste ikapp i biofåtöljerna. Där satt vi för övrigt kvar en bra bit in i eftertexterna för att ta reda på vad Samanthas "danska" älskare heter i verkligheten. Bildgooglingen på Max Ryan lär ju ha ökat med 200 % igår kväll. Såna män får mer än  gärna cirkulera i stans uteliv på lördag när jag ska ut och skaka rumpa med Isabelle efter jobbet.



I am woman hear me roar in numbers too big to ignore
and I know too much to go back and pretend
cause I've heard it all before
and I've been down there on the floor
and no one's ever going to keep me down again

Oh yes, I am wise
but it's wisdom born of pain
yes I paid the price
but look how much I gained
If I have to... I can do anything!
I am strong, I am invincible
I am woman

Kommentarer

Postat av: sara&sigge

Publicerad 2010-06-29 12:59:10

Hahaha! Tattovering =) Hur ska den se ut den lilla pärlan? och var hamnar den? pussss!

Postat av: Caroline

Publicerad 2010-06-29 22:58:33

Bästa ordet! :)

En fjäril ska det bli, med lite smått och gott runt om. På vänstra överarmen ska den sitta och vara alldeles jättefin. Längtar!!



Puss, gumman. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela