Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ny lur!

Publicerad 2010-07-10 14:35:00 i Allmänt


Den här har jag hämtat ut idag! Det var, minst sagt, på tiden att skaffa ny telefon. Inte så mycket för att min förra är tvåhundra år gammal utan mest för att den raderar/byter namn på/trollar tillbaka sms. Jag är totalt ointresserad av prylar. Men när man ändå ska ha nåt nytt så kan man ju se till att det är rooosaaa!
Vi ska nog trivas ihop, tror jag.

Trivs gör jag för övrigt väldigt bra med tillvaron just nu.
"Just nu" är lite snålt förresten; som sagt så har hela det här året varit det bästa på så länge jag kan minnas.
Ska försöka se till så att andra halvan blir minst lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela