Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sara 25!

Publicerad 2010-01-18 12:52:10 i Allmänt



Anna och hennes lillasyster - födelsedagsbarnet själv!



Klockan är fem över halv nio när Sara läser vad hon får av oss i födelsedagspresent...



...och blir såhär glad! :D



Alla blev lyckliga som prinsessor av dom här.



Det ser man väl inte minst här. Haha. Alla skulle fota mästerverken.



Tina och Sanna. Fina ni är!



Frida och Carin var också fina och glada. I år har vi varit kompisar i 19 år, babies!



Synd att kameran står i bakgrunden så man ser hur små flaskorna är. Haha. Nästa gång blir det en stor flaska så att det blir Jägerheaven på riktigt!


Mycket lyckad kväll!
Tack Sara, och alla andra!
Löööv you.



Var ganska impad av mej själv att jag lyckades genomföra ett rep igår eftermiddag. Märktes att vi inte hade träffats på över en månad, men alla var samtidigt jävligt peppade på att komma igång. Mycket ska fixas nu; logga (den är kanske redan bestämd), hemsida, klistermärken, tröjor, demo... Sen är vi redo att ta över världen. :)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-19 17:35:20

Vad fina bilder!! Tack för en underbar helg! love u =)

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-01-19 18:57:25

Hihi, ja nästa gång får vi samla ihop till en rejäl & robust jägerheaven! Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela