Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Vill inte va fuk....

Publicerad 2010-02-25 21:50:08 i Allmänt

Känner mej inte alls pigg. Sista timmarna på jobbet var sååå sega och jag bara längtade hem efter ett bad. Är tjock i halsen, trött i kroppen och anar en annalkande (underbart ord,erkänn!) feber. Det är vid såna här tillfällen man vill ha sin mamma i närheten så att hon kan säga "men gumman, du ser ju inte riktigt piggelin ut", känna på pannan och konstatera att det nog är lite synd om en ändå.

Men jag lovar att det här kommer stanna vid ett pissigt mellanting, vilket innebär att jag kommer vara för krasslig för att träna imorgon, men för pigg för att inte jobba långpasset.

Bara att bita ihop. Vill vara hemma och äta glass och läsa Knasen, som på den gamla goda tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela