Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Tid för mej själv.

Publicerad 2010-02-21 16:09:17 i Allmänt

Det har varit en mysig helg, trots lite begränsningar. Snön givetvis, och det faktum att Cilla haft problem med magen och mått illa. Inte alls kul, men sånt kan ju ingen rå för. Får hoppas att det inte var magsjuka, det verkade inte alls som en klassisk sådan, och att Tomo och jag inte blivit smittade.

I fredags, när Cilla för tillfället mådde någorlunda okej, åt vi som sagt på Cyrano och jag var lika lyrisk som vanligt. Skulle jag nån gång sitta i dödscell och bli tillfrågad vad jag vill ha som sista måltid så skulle det bli deras bistromeny.

Efteråt gick Isabelle och jag till Ritz där vi mötte upp Kristin och Therese. Riktigt trevligt var det! Svingoda drinkar och underbart sällskap. Väldigt skön känsla att det räcker med bekräftelsen man får av att bara prata med folk, känner verkligen att det räcker för mej för tillfället. Måste inte ragga, får inte panik om mobilen är tyst en hel kväll och jag behöver inga "reserver". Hoppas att det håller i sej ett tag, för det känns faktiskt bra.

Har en lyxkväll inplanerad. Vid klockan fem ska jag på ett cirkelfys-pass och det ska bli så kuuuul! Om jag har några krafter kvar efteråt blir det även en tur på löpbandet. När jag kommit hem blir det ett skönt bad, hårinpackning och Golden delicious bodylotion Apple & Vanilla innan jag tänker kasta mej över resterna från gårdagens tacopaj. Sen är det dags för The Big Date; tända ljus i hela lägenheten, krypa ner under min filt, ha påsen från 4-gott i högsta hugg och titta på Ola Svensson Superstar svt play.

Och så har jag sovmorgon imorgon. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela