Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Jag gjorde rätt!

Publicerad 2010-02-26 19:23:53 i Allmänt


Hade i morse samma tankar jag alltid får när jag är sjuk och står i valet och kvalet att sjukskriva mej; "är jag verkligen sjuk nog?", "kan jag inte jobba EGENTLIGEN?", "tänk om nån tror att jag fabulerar?" etc, etc.

Men kom fram till den kloka slutsatsen att det inte är en jävel som tar hand om mej om jag inte gör det själv så jag beslutade mej för att stanna hemma. Vilket jag verkligen inte ångrar nu, för även om jag inte har mkt feber så har den stigit lite under dagen och jag sov som en klubbad säl i fyra timmar förut. (Uppnådde dessutom det eftersträvansvärda stadiet då man vaknar upp och ser att det är mörkt men inte kan säga med säkerhet om det är morgon eller kväll - jag ÄLSKAR den känslan!)


Måste bli pigg till spelningen imorgon också, för det är inget alternativ att missa Markus Krunegård.

Och på tal om spelning så är ett nytt datum äntligen bokat för Second Source's premiärgig!
9 april blir det, jag kommer sjunga äääässet av mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela