Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ikväll ska febern väck!

Publicerad 2010-02-27 12:15:07 i Allmänt





Se på mig nu, vad tycker du?
Ensam är stark, vilket jävla skitsnack
Självdestruktiv, allting har sitt pris
Ingen lever ditt liv och luften är fri

Allting är upp till dig
Du är gammal nog att ta egna beslut som att göra slut
Jag trotsade min kärlek och lämnade allt
Var kall som en isbit för ensam var stark

Solen går upp och vintern tar slut
Det gick upp för mig nån gång innan jul
Att du har gått vidare och träffat nån annan
Ändå måste jag höra det gång efter annan

Att du inte är kär men att du hoppas och bli
Ett rationellt beslut nån gång innan jul
Jag förstod att nåt ändrats, ingen mer dramatik
Det var vuxet behärskat långsamt sansat och tråkigt och trist

Det är så tråkigt och trist utan dig
Det är så tråkigt och trist utan dig
Det är så tråkigt och trist utan dig

Det är många som känner sig manade
Att visa upp sina hjärtan på allmän plats
Men alla mår dåligt och alla mår skit
Håll det där för dig själv och ditt usla liv

Låt tankarna styra vad hjärtat känner
Det är så att bli vuxen och så att va vänner
Låt tankarna styra vad hjärtat känner
Det är så att bli vuxen och bara vara vänner

Det är många som känner sig manade
Att visa upp sina hjärtan på allmän plats
Men alla mår dåligt och alla mår skit
Håll det där för dig själv och ditt usla liv

Låt tankarna styra vad hjärtat känner
Det är så att bli vuxen och bara va vänner
Låt tankarna styra vad hjärtat känner
Det är så att bli vuxen och så att bli äldre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela