Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Take a bite of my heart tonight.

Publicerad 2010-12-28 16:25:13 i Allmänt

När jag bilade från Gislaved till Göteborg tidigt på juldagsmorgonen lyssnade jag på ett program i P3 som var en slags sammanfattning av musikåret 2010. Där sa dom medverkande att detta året är det bästa Sverige haft i musikväg på evigheter. Kanske nånsin. Och jag är benägen att hålla med. HERREGUD vad mycket bra som skapas i vårt lilla land!

Men det är inte bara i vårt land som det svämmar över av bra musik, det känns som att det händer överallt. Upptäcker nya älsklingar varje dag. Idag är det Animal med Neon Trees som har förstaplatsen. Blir så peppad och glaaaad!

Eller gladare, kanske jag ska säga. Det börjar bli ordning och reda på alla grejer och det viktigaste som ska fixas är ordnat; elbolaget är kontaktat, internetabonnemanget är uppsagt och hyrbil är bokad. Heja, heja!

Kommentarer

Postat av: Magnus

Publicerad 2010-12-28 22:57:17

Go Gislaved, go! Snälla, säg att Gisslegrillen finns kvar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela