Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

"Nu ska jag göra mej vackeeeer!"

Publicerad 2010-12-04 07:33:07 i Allmänt

 

 

I förrgår när Catta och jag var på Rusta och gick bananas på julgrejer till jobbet fick jag syn på något som fick den där nostalgisträngen i hjärtat att slå an som aldrig förr. Trolltyg i Tomteskogen! På dvd!

Helt magiskt. Ska vänta med att titta på den tills jag kommer hem till jul, har en känsla av att det kan finnas fler intresserade.

Inatt drömde jag väldigt bra saker, det var nästan så att jag inte ville vakna upp; jag träffade världens finaste man på uppropsdagen på skolan och Ola Salo bjöd in Sofie, Vicki och mej på efterfest i Globen (?).

Men vaknat har jag, minsann! Och nu är det bara några timmar kvar tills jag slutar. Tjohoo! Ska iväg och låta min värkande kropp simma en stund, hoppas det blir lite bättre av det. I eftermiddag kommer Sofie, vi ska ha en "farväl på ett tag, Göteborg"-festkväll som heter duga!

Förresten. Läsare i Gislaveds-trakten kan kolla in Värnamo Nyheter idag. Där har yours truly en gästkrönika publicerad. Läs och  begrunda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela