Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I vått och torrt.

Publicerad 2010-12-06 18:58:51 i Allmänt

När man står inför stora livsförändringar, som jag gör just nu, blir man extra medveten om hur mycket värt det är att ha ett nätverk. Hur skönt det är att veta att man aldrig är ensam och aldrig blir lämnad i sticket.

Den vetskapen har jag dock alltid. Och bland alla fantastiska människor är jag extra tacksam mot en speciell.

För det är nämligen så att när något jobbigt hänt blir det lite mindre jobbigt när jag fått berätta det för Lotta. Och när något roligt inträffat är hon den första jag vill berätta det för. Ibland känns det faktiskt till och med som att saker inte riktigt räknas innan hon fått reda på det.

Och som att det vore den mest självklara sak i världen erbjuder hon och Tomas sej att avsätta en hel helg så att jag kommer iväg med flyttlasset till Stockholm ordentligt. Jag skulle naturligtvis gjort detsamma för dom, men det värmer ändå så himla mycket i hjärtat när man blir påmind om vilken fin familj man har.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-12-07 11:34:13

<3 Min tvilling! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela