Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Bästa!

Publicerad 2010-08-09 21:04:32 i Allmänt



Något som inte är annat än en skandal, det är att jag fortfarande inte sett The Rocky Horror Picture Show. VARFÖR? Jag lyssnar på Sweet transvestite flera gånger om dagen och tycker att riffet är världens kanske bästa.
Jag måste se detta (förmodade) mästerverk så snart som möjligt. Helt otroligt att jag numera ser Tim Curry som en grym sångare istället för en äcklig clown. (Ni har väl sett Det? Uuuuuhh!)

Och på tal om skandaler. Det är ren och skär ynkedom att Vicki och jag, som känt varandra nästan halva livet, aldrig åkt utomlands tillsammans förut. Det kommer bli så grymt! Fastän det är lite trasigt här och där. Jag ska göra mitt bästa för att laga. Lilla vännsapännsa.

Idag har jag förberett mej inför resan genom att gå till min väldigt trevliga "hårtjej" som fixade till min förlängning. Mycket trevlig sysselsättning att sitta och snacka bort ett par timmar med Sex and the city-boxen rullandes. Älskar att ha långt hår. Älskar älskar älskar. Nästan lika mycket som jag älskar min tatuering. Kommer snart få döpa om mej till Narcissus. Jag vet att jag är en ytlig jävel, men jag erkänner det i alla fall.

Efter det gick jag och köpte en ordentlig resväska. Rosa, naturligtvis.

Nu ska jag duscha efter mitt gymbesök (är alltid segast i världen på det, varför?) och sen blir det kvällis. Kanske lite packning också? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela