Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

"Det här är lite åtti!"

Publicerad 2010-04-24 13:01:40 i Allmänt

Meningen i rubriken yppades nog (både som trevande fråga och klart konstaterande) utan överdrift trettio gånger igår när Isabelle och jag var på stan och jagade kläder till festen. Nu kan jag med en lättnadens suck avslöja att hela min outfit är klaaaar och jag är så grymt nöjd! Tänk er... nej, jag tänker inte säga. Ni får se själva. :) Shit, vad snygg jag kommer vara alltså...

Vi skulle ses i stan vid tolv och sen tidigare var det bestämt att vi skulle ut med Kristin och dricka lite vin på kvällen. Hade ju naturligtvis tänkt åka hem emellan och hyfsa till mej lite, men i vanlig ordning är det så himla trevligt att spendera tid med min solstråle så jag följde med henne hem istället. Det var ett mycket bra drag; rosévin och Peanut butter cookie dough (har ni smakat den?! JAG DÖR!) är ungefär tretusen gånger bättre än att åka fram och tillbaka på sexans spårvagn.

Kvällen avslutades med lite tjejsnack på Vasastan och det var - trots århundradets otrevligaste personal (utom servitrisen, hon var söt och tillmötesgående som vanligt) - riktigt trevligt det också.

Idag är det bara en vecka kvar! Och då kommer det inte bara vara "lite åtti" utan JÄVLIGT MYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela