Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Ryck!

Publicerad 2009-09-10 23:52:45 i Allmänt

Foten är ungefär tio gånger bättre än igår och hundra gånger bättre än i måndags och tisdags. Var faktiskt orolig att det skulle ta väldigt lång tid för den att läka, men nu kan jag gå på den nästan utan att halta, även om det inte går så snabbt. Och jag har fått tillbaka det mesta av rörligheten. Det tar emot lite fortfarande och det gör ont när foten kommer i vissa lägen, men jäklar vad lättad jag är!

Att jag höll den praktiskt taget helt still så länge måste gjort susen. Ska fortsätta ta det lite försiktigt och gå en längre promenad på söndag och se hur det känns.

Den snabba återhämtningen verkar ha fört med sej en massa ny energi. Gick och plockade i lägenheten i flera timmar på förmiddagen, slängde en hel del skit och fick jättestor lust att förnya lite.  Den lusten minskade ju inte direkt när jag tog en sväng på stan... vill köpa aaallt!

Var och fixade till mina naglar idag också, samt tog en sväng till solariet. Hemskt att man tappar sin bränna så snabbt, jag vill se ut som jag gjorde för en vecka sen jämt! :/

Kvällen avslutades med att jag hängde med och provsjöng i en gospelkör! Isabelles påfund naturligtvis. ;) Även om jag (och knappast hon heller) inte är en praise the Lord-människa på nåt sätt så var det faktiskt riktigt kul! Grym energi och positiv (ej fanatisk) stämning. Att sjunga är ju bäst i världen. Skulle gärna gått hela terminen, men det känns inte riktigt värt att lägga ut så pass mycket pengar när jag kommer missa en hel del tillfällen på grund av jobb. Får hoppas på nästa termin istället...

Imorgon förmiddag ska jag möta upp Jonathan, han är tydligen också inne i ett inredningsryck. Ska bli kul att träffas!

Nu ska jag se om TV4 Play har lust att spela upp kvällens Idol-avsnitt, annars får jag gå och lägga mej.
Om tre veckor kanske jag slipper sova själv, hoppas det. <3

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2009-09-11 12:42:24

vadå om 3 veckor?meaning?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela