Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Obehagligt.

Publicerad 2009-10-01 08:50:39 i Allmänt

Det har varit några fullspäckade dagar nu. Känns kul! I tisdags var det alltså simning, naglar och bio på schemat. Carin och jag var och såg Flickan som lekte med elden och jag blev faktiskt glatt överraskad! Den första filmen gjorde mej lite besviken, men den här gången hade historien fångats upp väldigt bra. Efter filmen var det full fart hemåt och bums i säng eftersom både Carin och jag skulle upp tidigt nästa dag. Hon till skolan och jag till jobbet.

Vi hade personalmöte och handledning halva dagen och när det var över och jag strax skulle sluta såg jag att jag hade ett missat samtal från Carin. Ringde upp och misstänkte att hon hade glömt nåt hos mej, men det visade sej att hon ringt för att berätta att någon från mitt jobb (!) hade ringt upp henne från min mobil. Fick kalla kårar när jag till slut fattade att en kille som bor hos oss gått in på vårt kontor, tagit min mobil, tittat i min samtalslista och ringt upp den som stod överst. Vad har han mer gjort? Läst mina sms? Kanske till och med skickat sms? Gått igenom min telefonbok? Dessutom svarade han när Carin ringde för att få tag på mej och berätta vad som hänt. Fy fan vad jag känner mej illa till mods, snacka om intrång i mitt privatliv. Hann inte prata med personen i fråga (han höll ju sej undan naturligtvis), men det kanske var lika bra för jag kände mej faktiskt som Ross i Vänner när han upptäcker att någon på hans arbetsplats tagit hans kalkonmacka.

"My sandwich...? MY SANDWICH?????" *Utzoomning gånger tre*

Jävligt förbannad alltså. Vilket jag har all rätt att vara. Frisk eller sjuk, ingen jävel har rätt att ta mina grejer. Idag ska jag och chefen prata med honom iaf.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-10-01 10:42:34

Uuhhhh.. läskigt! hoppas ni får pratat med honom..

Det bästa är när Ross får reda på att han slängde halva mackan för att den var för stor! hahaha!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela