Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

It's official...

Publicerad 2009-10-28 23:19:43 i Allmänt

Vet ni vad?

Idag när jag var på väg hem från jobbet kände jag mej alldeles glad när jag tänkte på att jag nästa år kommer bli moster igen. Och till TVÅ små människor!

Japp, det blir dubbelt upp! Nu kan jag äntligen berätta för vem jag vill att Cilla och Tomo också ska bli föräldrar 2010. :D

En pojke kommer dom få.
Och Carina och Jonas får en flicka.

(Säger JAG alltså. Haha.)

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-10-29 10:03:53

Fy vad roligt! du får hälsa och gratta!! När är det beräknat? Många många kramar!!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-10-29 21:25:17

I juni ska dom ha. :) Kommer bli så kul med två nya familjemedlemmar! Snart kommer jag till er baby, du ska få världens största kram då! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela