Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

I had to turn my heart away.

Publicerad 2009-10-29 23:48:22 i Allmänt

Rep med nya bandet idag (vi måste komma på ett namn!), det gick mycket bra. Jag satte "Barracuda" med Heart (ni som inte hört den - lyssna, så förstår ni varför jag är nöjd) och kände mej sådär hemma och lycklig som jag bara gör framför en riggad mick.

Mycket musik nu, det är det visserligen för det mesta. Blir kär och nykär i låtar varje dag, och jag älskar't. Förlåt den slitna och fåniga frasen, men utan musik är jag fan ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela