Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Världens äldsta 24-åring.

Publicerad 2009-11-01 18:39:34 i Allmänt

Kan meddela att jag vann bowlingen igår! (Trots massa pikar för min spelstil, som tydligen lämnade mycket i övrigt att önska.)

När bowlingen var slut vid halv tio fick jag en omedelbar längtan hem till min säng. Ska det vara så? En lördag? Visserligen är det en jobbhelg, men ändå. Började inte förrän 12 idag. Är det inte nu jag ska vilja vara uppe länge och ha en massa energi till att umgås och ha kul?

Istället åkte jag hem och kollade inte ens datorn (!) innan jag gick och la mej. Klockan 23 (!!) ringde jag och sa godnatt till Staffan.

Känns som att jag tappat en massa ork och energi. Eller så kanske jag lägger så mycket energi på träningen att det inte blir nånting över till annat. Jaja, vi får väl se om det ändras snart.

Tror att min kropp och själ skulle må bra av normala och mer regelbundna rutiner (dvs ett annat jobb). Men tills jag har det så får jag väl helt enkelt försöka lyssna på mej själv så mycket som möjligt och sova om hela min existens säger åt mej att sova. Och om det gör mej till en tråkig människa, so be it.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-11-02 09:54:27

Nej du är bara smart cajjo! jag har aldrig ångrat mer att jag inte tog till vara på alla stunder jag kunde sova!! hade jag fått skulle jag lätt sova bort en hel vecka nu, i sträck!

Och att byta jobb är ju inte heller dumt.. så surt att jobba helg! det värsta är att se alla gå glada i hågen med systemet-kassar i händerna och en låååång sovmorgon dagen efter.. Och man själv ska masa sig till jobbet! fy!

Länge leve kontorstider! Hoppas att man kan lyckas få det nån gång och slippa jobba alla röda dagar!

Funderar du på att söka annat? Love u!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela