Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Två år.

Publicerad 2009-11-05 08:30:15 i Allmänt

Vid den här tiden för två år sen visste jag inte att jag var med om den värsta dagen i mitt liv.

Det är egentligen tur att vi inte vet vad som ska hända, eller att vi i alla fall inte vet när.

Jag tänker på dej varje dag, pappa. Häromkvällen när jag var ledsen och tyckte att livet var helt värdelöst såg jag en skugga i ögonvrån som svischade förbi. Det kanske var inbillning för att jag var så trött, men det känns skönt att tro att det var du. Jag tror att du är i krokarna och har koll på oss, att du vet vad som händer i våra liv och att du vill oss väl.

Idag hoppas jag att du firar dina två år utan smärta, ångest och oro med något riktigt gott.

Saknar dej!

Spillkråkan

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-11-05 09:13:34

Önskar vi kunde ses idag och kramas lite. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela