Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Overklig känsla.

Publicerad 2009-11-16 00:01:07 i Allmänt

Borde lagt mej för längesen. Ska jobba från 8 till 21 imorgon. Kul. Först planeringsmöte, sen mitt vanliga kvällspass. Det är väl bra att hålla sej sysselsatt iofs.

För det har varit en minst sagt jobbig vecka. Och just nu bara... orkar jag inte vara ledsen mer.
Jag är ensam nu och vi ska inte höras. I alla fall inte fram tills att han kommer hem i jul, för om vi båda fortfarande vill då så ska vi träffas och känna efter. Och se vad som kan hända utifrån det i så fall.

Och nu kan jag naturligtvis inte tänka på allt dåligt som varit utan bara på alla bra stunder.
Men det här känns ändå som det vettigaste att göra.

Fast jag vill inte vara vettig.
Jag vill må bra ihop med honom.

Det kanske aldrig kan bli så, men det visar ju sej.

Nu ska jag sova i alla fall.

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-11-16 09:21:00

fy vad synd! hoppas att ni hittar tillbaka till varann.. Kramar om!

Postat av: Carin

Publicerad 2009-11-17 14:47:29

Nej, va tråkigt! Kan tänka mig att det långa avtåndet varit jobbigt... Men du är klok som en liten gumma...bara tiden kan utvisa om det blir ni igen. Hoppas du mår lite bättre nu. Om inte så finns jag här och lyssnar mer än gärna. Ta hand om dig! Många kramar

Postat av: M

Publicerad 2009-11-17 22:19:41

Saker blir alltid bättre efter ett tag, nästan i alla fall. Har inget riktigt belägg för dyngan jag skriver här men det brukar kännas bättre tänka så i alla fall - så vi säger så! Det blir bättre om ett tag!



Kram



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela