Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Sigge.

Publicerad 2009-05-11 11:33:41 i Allmänt

Ringde Sara på väg hem från jobbet och möttes av en lycklig röst i andra änden.
Grattade, bestämde att jag kommer till Jönköping och hälsar på över dagen nästa gång jag är hemma och ställde en massa frågor.

Bland annat den oundvikliga. Hur ont gjorde det egentligen...?

"Caroline, det gjorde fruktansvärt ont. Fruktansvärt. Det var värre än jag hade kunnat föreställa mej."

Och det är ju inte alls roligt att höra att någon man bryr sej så mycket om lidit så, men samtidigt var det "skönt" att få sanningen istället för en massa svammel om att det "inte var så farligt". Ehh... det fattar väl vem som helst att det är?

Men nu är Sigge här (en vecka gammal idag!) och Sara är nog världens lyckligaste morsa. Känns typ som det var igår hon fick sms:et där Mattias tyckte att dom faktiskt kunde bestämma att dom var ihop. Och jag kan inte riktigt fatta att det är fem år sen hon satt i cafeterian och lyckligt berättade att dom nu hade varit tillsammans i två veckor (eller "en halv månad", haha...söööt!).

Jag blir så glad när dom jag älskar är glada! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela