Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Lord, have mercy.

Publicerad 2009-05-04 06:37:09 i Allmänt

Planerade att lägga mej "tidigt" efter Söndagsparty med Filip & Fredrik, vilket jag också gjorde.
Men tji fick jag, det tog nästan en timme att somna och när jag väl hade uppnått nåt slags sömnstadie vaknade jag i full panik och rusade upp i lägenheten med den värsta jag-har-glömt-nåt-känslan på väldigt länge. Gick in på toaletten, försökte komma på vad jag sysslade med men lyckades inte klämma fram en enda vettig tanke. Tog några steg ut i hallen igen och kom till slut fram till att det nog, som vanligt, inte var nåt. Lyckades somna om ganska snabbt, men vaknade flera gånger under natten, härligt klibbig av svett. När jag väl sov drömde jag om min dagmamma, att jag bråkade med mamma och att jag träffade pappa.

Härligt att man laddat sina batterier såhär på måndagsmorgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela