Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Knappast ledig.

Publicerad 2009-05-21 06:30:28 i Allmänt

Antar att alla jag känner ligger och sover nu. Och gottar sej åt en ledig dag. Troligen har ni tagit en klämdag imorgon också.

Själv ska jag strax åka iväg till jobbet då schemat inte tar någon som helst hänsyn till röda dagar. Åtminstone inte för någon annan än cheferna.

Oj, jaså, fick du jobba julafton i år igen? Ja, hehe, det är ju lite penibelt förstås, men nån åker ju alltid på det va, och det är ju så att säga inbakat i lönen.

Vet ni, jag bryr mej knappt ens om vem som eventuellt läser detta. Som sagt, min blogg, mina åsikter, andras val att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela