Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

It goes on and on and on and on...

Publicerad 2009-05-26 13:03:08 i Allmänt

Börjar inte förrän 21 ikväll och det är i vanliga fall ganska skönt, men idag är jag så sjukt rastlös. Har varit vaken sen nio i morse och vill bara att den här dagen ska vara slut så att jag kan göra min natt.

Har till och med redan packat väskan liksom. Åker nämligen till Gisla imorgon eftermiddag, efter personalmötet och handledningen! Och på torsdag får jag äntligen krama Sara och lukta på bebis. <3

Dags för Gisledagarna också! Som i år blir lite annorlunda för mej eftersom jag inte kan vara med på lördagen på grund av monsterpasset. (Ovanligt att jag JOBBAR när det är helg, aldrig inträffat förut.) Men fredagen räcker, jag får iaf en liten dos av det mytomspunna evenemanget... Haha. Tänk när jag var 16 år och satt i Promille Hill och smygdrack med svart hår, röd ögonskugga och stjärnnitar på jeansjackan. Snyyyyggt!

Nu ska jag återgå till att göra ingenting.

Kommentarer

Postat av: Carin

Publicerad 2009-05-28 22:33:54

Haha, det var tider det! Tänk att det är nästan 10 år sedan man började hänga på promille hill på gisledagarna och spana på killar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-05-28 23:50:27

Ja, vi börjar bli gamla! :S



Skickar iväg ett sms imorgon, vi får se om det blir nån favorit i repris med vattenspridaren...haha. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela