Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

En gång för alla!!

Publicerad 2009-05-02 10:47:24 i Allmänt

Tog med Sofie till Dancin dingo igår, vilket var lite pinsamt eftersom jag talat väl om det stället hur länge som helst och beskrivit hur bra musik det alltid spelas där, och hur mycket folk som dansar. Igår, i sviterna efter Valborgsfirandet, stod tjugo människor i en bar och lyssnade på Jump med Van Halen

Vi  gjorde vårt bästa för att ha kul ändå och dansade. Och naturligtvis inträffade det som alltid händer när jag är ute och vistas i offentliga miljöer där alkoholhaltiga drycker serveras. Jag fick "dra-upp-smilbanden"-gesten av en kille.
Alltså, jag kan inte beskriva hur mycket jag hatar den. Antingen får jag den, eller så är den nån jävel som kommer fram och har synpunkter på att jag ser så  himla sur/otrevlig ut. 

JAG SER UT SÅHÄR, JAG FÖDDES SÅ OCH MIN AVSLAPPNADE MIN ÄR INTE ETT ASGARV SOM FASTNAT, JAG BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄÄÄÄKT!

Vad är det med folk egentligen? (Känns som att jag kan ställa den frågan tio gånger om dagen nuförtiden.) Jag skulle aldrig drömma om att gå fram till en vilt främmande människa och anmärka på hur roligt han/hon ser ut att ha.
Inte heller skulle jag få för mej tala om för nån jag inte känner (inte till nån jag känner heller, för den delen) att man är naiv som har ett distansförhållande.

"Jag kan tala om för dej att det inte kommer hålla särskilt länge."

Den där barstolen du sitter på lär inte heller hålla särskilt länge, jävla flubbo.

Men jag ska inte vara förbannad nu. Sofie är som sagt här, solen skiner och ikväll kommer en massa bra människor hit och har trevligt med oss. Hoppas det blir lyckat!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-02 11:50:12

Jag håller med dig!så brukar jag också tänka och det händer allt oftare. Folk frågar o lägger sig i sånt de inte har med att göra. Nästa gång någon frågar den där frågan...jag lovar jag smäller till. Försök att inte bry dig om folks åsikter. Dom är bara avundsjuka. Huvudsaken är att DU fortsätter tro på ert förhållande. Distansen avgör inte om det kommer hålla. Det är jag övertygad om. Ha det så jättemysigt ikväll!Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela