Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Skriva lista - roligare än att rensa ur garderoben.

Publicerad 2009-03-29 16:28:21 i Allmänt

Lovar du att vara ärlig?: Okej då.

Du heter?:
Caroline.

Smeknamn:
Ja, många.

Låt som när du är ledsen sörjer till:
Brukar inte välja ut speciella låtar längre, men I know it's over med The Smiths och Plainsong med The Cure har jag varit ledsen till måååånga gånger.

Beroende av:
Musik och socker.

Vad tror folk om dig?:
Folk i allmänhet brukar ofta tro att jag är sur.

Stämmer det?: Nej, faktiskt inte. Kan inte hjälpa hur jag ser ut!

Vad får du oftast komplimanger för?:
Att jag är "duktig" (oklart på vad) och min sångröst.

Vad säger du för att imponera på någon?:
Jag har inte så mycket häftiga grejer att skryta med.

Hur imponerar man på dig?:
För det första genom att inte försöka för mycket, ganska pinsamt med folk som gör sej till... och så blir jag imponerad av människor som är engagerade på ett eller annat vis. Äkta, liksom!

Brukar du skratta för dig själv?:
Ja, det händer ganska ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna sms?:
"Är hemma och tittar på fotboll, för trött och ointresserad för fest." Typ?

Var bor du?:
I Kortedala.

Trivs du där?:
Ja.

Äger du några converse?:
Ja, men alla är trasiga. Jag vill ha nya!

Sprit, cider, vin eller öl?:
Öl är bäst.

Brukar du bli för full?:
Nej, jag har nog bättrat mej lite.

Vad har du för mobiloperatör?:
Tele2/Comviq.

Är du allergisk mot något?:
Nej. Skönt!

Har du haft sex idag?:
Knappast.

Hur svarar du i mobilen?:
Olika beroende på vem det är som ringer.

Vem ringde du senast?:
Staffan.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Inte att han hatar mej iaf, det är ju bra!

Antal timmar sömn inatt:
Åtta kanske?

Sov du ensam?:
Ja, men Sara och Sanna sov i rummet intill. :)

Brukar du komma i tid?:
Ja, men ibland är det precis på marginalen.

När mår du bra?:
När jag känner att jag gör nytta, när jag gör saker jag är bra på och när jag träffar folk jag tycker om. Och så mår jag väldigt bra av att slippa styras av tider.

När blev du fotad senast?:
Igår kväll.

Hur känner du dig nu?:
Tjock, seg och trött.

Vanligaste färg på dina kläder?:
Fortfarande svart...

Vad tycker du om dina fötter?:
Dom är ju praktiska och bra att ha, men alldeles för stora och väldigt fula.

Vad saknar du?:
My loved ones.

Hade du en bra kväll igår?:
Jaaa.

Favoritdryck på morgonen:
Kaffe är ju rätt bra.

Rakar du benen?:
Ja.

När brukar du oftast gå och lägga dig?:
Vid midnatt ungefär.
 
Är du blyg?:
Ja, lite ibland, faktiskt.

Sysslar du med någon idrott?:
Boxning!

Vill du hellre ha mail än brev?:
Spelar ingen roll, vad som helst som inte är räkningar är kul.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Ja!

Har du spytt offentligt?:
Ja, tyvärr. :(

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?:
Stå upp och kissa, onanera, gå runt i bar överkropp, ta reda på vad man egentligen gör när man hänger med "grabbarna".

Är du nöjd med ditt liv?: Inte än, men betydligt nöjdare än vad jag varit på ganska länge i alla fall.

Är du bortskämd?:
Nej.

Vad gör du imorgon?:
Jobbar 8-16, boxas.

Vad är det värsta du vet?:
Missunnsamhet, självcentrering, snålhet, mobbing. Och att vara rastlös och likgiltig.

Hur mycket pengar slösar du på en vecka?:
Jag slösar inte, jag unnar mej.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Ola Salo.

Vad längtar du till?:
Semestern.

Vad använder du för schampo?: Gliss.

Vad är det finaste du fått?: Cykeln jag fick när jag fyllde nio. Mitt livs första glädjetårar, aldrig blivit så lycklig! Haha.

En speciell dag du minns?:
Min studentdag.

Hur gammal är du?:
23, i alla fall ett tag till.

Tycker du om någon just nu?:
Jaa.

Du samlar på?:
Disney-filmer.

Gröna eller röda äpplen?:
Röda. Fuji ska det vara.

Vem ringer du när du är arg/ledsen?:
Lotta.

Gillar du golf?:
Nej.

Vilken tid gick du upp idag?:
Klockan tio.

Har du sovit i din egen säng inatt?:
Ja.

Har du strumpor på dig nu?:
Ja, mammas stickade!

Är det okej att gråta?:
Klart det är.

När grät du senast?:
I torsdags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?:
Betala av hela min CSN-skuld, sen spara resten tills jag hade tänkt ut vad jag ville göra.

Bär du glasögon eller linser?: Båda.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?:
Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?:
Mellan nio och tio, oftast.

Har du någon piercing?:
I öronen bara.

Vill du gifta dig?:
Ja.

Vill du ha barn?:
Kanske, fast det ska dröja länge i så fall!

Solar du ofta?:
Nej, men jag ska sola nu i veckan. :D

Är du bra på att laga mat?:
Ganska, jag kan om jag vill.

Är du flygrädd?:
Nej.

Hur vig är du?:
Inte särskilt vig alls.

Är du musikalisk?:
Ja.

Vad dricker du helst när du är törstig?:
Vatten.

Vilken är din favoritglass?:
Cookie dough, vet inte alla det vid det här laget?

Tror du på ett liv efter döden?:
Vill gärna tro på det, men jag orkar inte riktigt tänka på döden och allt som har med det att göra.

Tycker du om sushi?:
Nej, jag älskar det.

Vad äter du helst när du ser på film?:
Godis.

Bor dina föräldrar tillsammans?:
Nej, eftersom pappa inte finns längre.

Har du tandläkarskräck?:
Nej.

Är du morgon- eller kvällsmänniska?:
Både och!

Vilken ögonfärg har du?:
Blå.

Har du någon gång gråtit dig till sömns?:
Ja. Har inte alla det?

Biter du på naglarna?:
Nej.

Röker du?:
Ja, men bara vid speciella tillfällen.

Hur ofta tränar/motionerar du?:
Så ofta jag kan.

Senaste låt du hörde:
Acceptable losses med Lisa Miskovsky.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-29 19:06:02

hallau bejbi! tack så jättemycket för en as-trevlig helg! Bidde det någon pizza? eller kanske ett Wiieeeeneeer...? För mig blir det stark kebabrulle! gööött! Ha en mysig kväll =)

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-03-29 19:41:02

Tack själv! :D Har inte orkat röra på asset, så det blev ingen pizza. Men desto mer wiiieeeneeer, haha. Ätit upp allt godis! :O Och massa kakor, ingen hejd idag. Nytt liv imorgon! Puss, love you!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela