Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Godmorgon!

Publicerad 2009-03-28 08:10:53 i Allmänt

Fattar inte hur jag lyckades hinna med allt igår, men det funkade till slut. "Blev du lite såsig av holken?"  frågade Sara när jag hade druckit ur det sista av min påskmust (tur att hon är med barn, så vi kan dricka godare grejer än vin) och förmodligen såg väääldigt trött ut.

Men dagen var bra! Var med när Jimmie sjöng in sin nya låt, och jag la körer. Fick dessutom bekräftelse på att jag inte är helt dum i huvudet när det gäller sång och arrangemang, mina "får jag ha en åsikt?" togs emot väl. Och jag ska köra när han och hans band spelar in sin nya skiva i april! :D Känns mycket bra kan jag tala om. Finns inget bättre än att få göra nåt man kan, och som dessutom är askul!

Hann med att träffa Lovisa också, som var precis lika rolig och lätt att prata med som vanligt. Skönt med människor det kan kännas så enkelt med, trots att man inte träffas alls ofta längre.

Och på kvällen kom alltså Sara, Sanna och Frida hit och det kändes så bra att sitta och tjattra och skratta ihjäl oss åt gamla minnen. Ikväll ansluter Carin också, det blir ännu roligare! När jag vaknade för en stund sen och hörde Sara och Sanna ligga och småprata fick jag en lycklig känsla i magen.

Nu är det duschdags, och snart börjar mitt pass. Sen åker vi in till stan för hotellfrulle! Kommer vara mätt hela dagen. Eller ända tills vi går in på nya 4-gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela