Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Fin kvinnosyn!

Publicerad 2009-03-02 11:07:48 i Allmänt

Tittat på sista delen av Knutby-dokumentären nu... Sämre än jag trott, men det var kul att höra alla autentiska predikningar. Kul som i underhållande, alltså. Alltid roligt att färdas ungefär 200 år tillbaka i tiden. Haha.

"Vill han jämt, så ge honom det då. Det kan du väl bju' på, det är väl inga problem. Om han blir så glad av det, om han vill det så ofta, så ge honom det. Det lider väl inte du av, så jobbigt är det väl inte."

Peter Gembäck tycker faktiskt att vi kvinnor kan ställa upp lite.

(Ska hädanefter köra med "det kan du väl bju' på" när jag inte får min vilja fram. Låter ju helt logiskt när man säger det.)

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-03-02 12:46:47

Haha, det får bli det nya nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela