Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Den försvunna tjugan.

Publicerad 2009-03-05 11:06:54 i Allmänt

Hade ingen mjölk, vilket är det värsta jag vet. Var därför tvungen att vänta med att äta frukost (vilket är ännu värre) tills affären öppnade. Tog en tia i fickan, men tänkte att jag lika gärna kan ta en tjuga också. När jag kom fram till affären sen märkte jag att den var borta.

Blev nästan lite glad. Hoppas att nån av ungarna som bor här hittar den och kan köpa en massa s-märken. Eller att den går till den snälla alkisen som jag alltid hälsar på, han är värd en folla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela