Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Man in the mirror.

Publicerad 2009-06-27 11:18:06 i Allmänt

Okej, känns jävligt onödigt att avhandla ämnet Michael Jackson här, hela världen tävlar ju om att formulera dom mest kärleksfulla omdömena.

Men. Jag blev helt ärligt talat ganska ledsen. Och jag ska inte påstå att Michael varit en superidol för mej - har bara en samlingsskiva med honom. Dock kan ingen ta ifrån honom att han var helt jävla unik och att det aldrig mer kommer finnas någon i hans liga. Sen kan Stig Malm orera hur mycket han vill om den "väldigt konstruerade musiken". Stig Malms s.k.  intelligens är konstruerad.

Lyssnar på låten i rubriken nu. Den är så braaa, en av mina favoriter. Men det är svårt att välja, eller hur?

Nu ska jag snart ut och sola.

PS. Ola Salo får aldrig nånsin dö. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela