Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Fubbigt.

Publicerad 2009-06-02 07:07:32 i Allmänt

Idag åker Malmögänget till Sölvesborg, men jag har två dagar kvar att jobba. :(
Vill på festival NUUUU!

Fast samtidigt är jag lite nervös. Men på ett sånt där roligt, pirr i magen-sätt. I eftermiddag när jag kommer hem ska jag börja packa. Och peppa!

För övrigt så är Kellogs Special K, iskall mjölk och färsk frukt (jordgubbar eller bananer) a match made in heaven och det godaste jag vet just nu.

Bye, babies!

Kommentarer

Postat av: John

Publicerad 2009-06-02 09:42:55

Låter som schysst frukostmat. Lova att du smygfilmar Europe ;-)

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-06-02 17:11:18

Yes, säljer det för en dyr penning sen. :)

Postat av: John

Publicerad 2009-06-02 20:30:21

VAAAA!!!? Du skulle då aldrig.....mot mig!!! ve och fasa :-p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela