Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Beroende igen.

Publicerad 2009-06-22 19:09:20 i Allmänt

Det roligaste var i helgen när jag kom hem genomsvettig efter en löprunda och mamma frågade:

"Vad får du ut av det egentligen?"

Haha, att motionera är inte riktigt mammas cup of tea.

"Jag förstår inte varför man ska slita ut sej."

Det skulle bli en hel novell om jag listade allt jag "får ut" av att "slita ut" mej, känner mej överhuvudtaget så jäkla nöjd över att vara igång med kutandet igen. Jag springer verkligen inte snabbast, men jag blir mer och mer uthållig och det går åt mindre och mindre energi till att tänka på hur jag ska göra. Det låter lite töntigt att kalla det för meditation, men det är nästan det.

Har funderat på att prova Tjejmilen i Stockholm, men har hört att det är lite Vårruset-känsla över arrangemanget. Och jag har inte lust att åka så långt för att springa ett lopp där deltagarna har ett halvdant engagemang. Ska ju ändå åka till huvudstaden i sommar och träffa Vicki. Då är det bättre jag är med i en halvseriös grej här i stan. Läste nyss om Midnattsloppet och blev lite sugen. Nån som har lust? :D

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-06-24 13:40:05

Hallo darl! Hade du mysigt i gvd? Hann aldrig ses när vi var nere.. man tror man ska hinna så mkt, men tiden går så fort! Kommer du ner nått mer till småland snart? Vi längtar efter dig!! Kraaam!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-06-24 14:25:08

Jaa, jag vet, tänkte på er i helgen och att det alltid ska vara så svårt att få till nåt. :/ Jag kommer säkerligen till Småland snart, kommer åka dit så mkt som möjligt i sommar. Längtar efter er med! Kom ihåg att ni är välkomna hit också, när ni känner att Sigge är stor nog att klara av storstan. ;) Skulle vara jätteroligt att ha er här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela