Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Skattjakt.

Publicerad 2009-07-17 19:39:28 i Allmänt

Idag när jag var ute och promenerade i jogginspåret tänkte jag att jag kunde spana runt och se om jag såg några smultron. Och det gjorde jag tyvärr inte... :(

Däremot typ en miljon hallon! Och en hel del blåbär. Det är ganska glest nu, men med tanke på hur mycket ris det finns lär värsta explosionen inträffa snart. Så när jag kommit hem från jobbet på måndag ska jag ut och plocka så mycket jag orkar. (Eller så ilst jag orkar, värsta braiga ordet!) Blir glad av sånt!

Igår satt jag på Vasastan med Isabelle och hade hur trevligt som helst. Timmarna flög iväg och ölen rann ner... Haha. Jag blev ganska berusad, och det var ju helt oplanerat men ganska kul. Och jag somnade gott sen. :)

Nu ska jag ta ett bad och sen bara ta det lugnt resten av kvällen. Min soffa och jag 4-ever.

Kommentarer

Postat av: Lotta

Publicerad 2009-07-17 20:01:19

"Så ilst jag vinner" är det korrekta uttrycket, haha. I går plockade vi asmycket smultron på Visingsö, snacka om att barnen var lyckliga över den "fångsten". Kram!!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-07-17 20:18:38

Hehe, jag visste att det är "vinner", var bara osäker på om det var nån specialstavning, så jag vågade inte göra bort mej. ;) Ska fan börja säga det, skitbra ju! Åhh, jag blir avundsjuk! Är jättesugen på smultron... stör mej på att Gislaveds-älskarna måste ockupera Camp Rödjan hela sommaren! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela