Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Take me in into your darkest hour.

Publicerad 2009-01-23 23:48:02 i Allmänt

Kvällens rep gick jävligt bra. Det märks att alla ser fram emot inspelningen nästa helg, för alla anstränger sej lite extra och är väldigt närvarande. Fick fint beröm idag, och det blir jag såklart riktigt glad av. Ska bli så skönt när demon är klar, så vi kan börja ragga spelningar på allvar.

Det var en skön snabbvisit hemma. Som vanligt blir jag lite ledsen av att åka därifrån, jag påminns om hur mycket jag missar. Och förutom att jag känner mej nere, så är jag inne i en period av konstant trötthet. Har en massa böcker jag vill läsa, men jag somnar efter en halv sida. Somnade för fan till och med när jag kollade på handbollen igår. Kommer ångra att jag har sagt det här, men det är nästan så jag hoppas att jag blir lite sjuk så jag kan vara hemma och sova en vecka. Bara gå i ide med mitt täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela