Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Så funkar det.

Publicerad 2009-01-15 00:16:58 i Allmänt

Egentligen skulle jag vilja vara hur spontan som helst, och bara ta dagen som den kommer, typ. Men jag har fattat att jag är ganska mycket tvärtom. Jag vill ha, nej - jag måste ha, saker att se fram emot för att må bra. Som små hållplatser i tillvaron.
Tur då att jag har en del såna att se fram emot!

I helgen kommer Lotta hit, och det ska bli helt underbart att ha henne här.
I nästa vecka blir det rep i Gislaved, och jag åker dit en dag tidigare så att jag hinner krama mamma och Bond.
Helgen därpå ska vi spela in vår demo, och första helgen i februari åker jag förmodligen till Malmö och stillar mitt Sofie-behov.

Hållplatserna tar iofs slut där, men jag har den här månaden täckt iaf. Gött!

På tal om demon så finns det nog ingenting som är så på tiden som den. Är lite nervös, för det var riktigt längesen jag spelade in nånting, men jag vet att det kommer bli skitbra. Det är så kul att få spela med så duktiga musiker, och att stämningen i bandet bara blir bättre och bättre. En av låtarna vi ska spela in är Absolutely no decorum, det känns som rena drömmen. Jag tror inte att jag nånsin kommer bli lika lycklig av nåt som jag blir av att sjunga. (Hur många gånger har jag konstaterat det nu?)

Imorgon ska jag hinna med en massa saker; städa och handla så att det är anständigt här när söstra mi kommer hit, och så ska jag förnya mitt kort på gymet. Samt träna där för första gången i år, yay! Dessutom ska jag unna mej att gå och sola, för det var längesen nu. Love it - blunda och lyssna på Bandit FM, drömma mej bort till ett varmt land och preciiis när jag somnat till så piper det och 20 minuter har gått. Sen trippar jag därifrån och livet känns lite lättare.



Nyårspuss med Pärlan. Varför är alla jag tycker om så långt bort?
Saknar dej! (Och mitt hår!)


Nu ska jag lägga mej i en aaaastom säng och längta efter nån som är ännu längre bort. :(

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela