Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

"Har du egen kudde med dej? Fan vad äktaaa."

Publicerad 2009-01-28 06:54:53 i Allmänt

Jag har sovit som i koma inatt! Vet inte om det är inbillning, önsketänkande kanske, men jag tror att mina nya kuddar kan ha gjort susen! Har inte vaknat en enda gång inatt, och jag minns inte ens när det hände senast. Vaknar alltid minst en gång per natt för att fundera på vad klockan är eller om det är nåt jag glömt.

Ett tag vaknade jag varje natt med panikkänsla i kroppen, fullständigt övertygad om att jag inte tagit mina p-piller på flera dagar. Ganska jobbig hang-up kan jag meddela. Kunde heller aldrig slappna av innan jag faktiskt gick och konstaterade att det återigen bara var min hjärna som spökade. Istället för p-piller-paniken (allitteration är så snyggt, eller hur!) har jag dom senaste månaderna ofta vaknat med en jättestark känsla att det är nåt annat jag glömt, oftast har det här andra också varit någon form av piller. Typ "herregud, jag har ju inte tagit min medicin på jättelänge" och jag har ingen aning om vad det är för medicin det handlar om, bara att den är superviktig för att jag ska kunna fungera. (Om det är någon som har nån smart analys på detta får ni hemskt gärna kontakta mej.)

Men som sagt... inatt har jag sovit ordentligt och det känns mycket bra! Ska göra mej i ordning och åka iväg till jobbet. Den här veckan är den skönaste - noll nattpass. Det behövs faktiskt en sån paus. Måste få tag i Calle idag, tydligen lutar det åt att vi ska spela in demon i Gislaved istället. Och det kan ju vara bra för mamma att veta om jag ska komma och ockupera huset även den här veckan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-28 17:49:09

Glöm inte Cilla oxå:)Har ingen rolig vecka alls:(Lättar ju alltid upp att prata gamla minnen med dig:)

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-28 18:20:22

Klart jag inte glömmer dej. :) Var riktigt kul när vi satt hos mamma senast och skrattade så vi fick tårar i ögonen. Vad gör ni på lördag kväll? Vi kanske kunde träffas allihop och umgås lite. Björn Rosenström i parken är ju ingen höjdare, men vi behöver ju inte gå ut.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela