Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Görel rules.

Publicerad 2009-01-27 00:20:26 i Allmänt

Andra säsongen av Mia och Klara drog ju igång igår, men eftersom jag jobbade tittade jag på det idag. På Svt Play. Älskar den funktionen. Staaackars Gulletussan, det gör lite ont i hjärtat att se henne. Men Görel, den nya karaktären jag citerade för ett tag sen, är ju helt genialisk. Hahaha! Vad tyckte du om andra säsongen, Sara? :) Har haft svårt att välja vem av tjejerna jag gillar bäst, men Klara är nog faktiskt min favorit. Särskilt när hon gör Ansi, ett av dom sura butiksbiträdena. Tyvärr är ju dom inte med i nya säsongen. :( Men jag köpte säsong ett på dvd i fredags! Yay!

Annars har den här måndagskvällen varit ganska lik förra veckans. Har boxats, vilket gör att jag har en kropp som värker så in i helvete och en hjärna full av välbefinnande. Tror min höger börjar ta sej lite...haha.  Och så luktar jag kokos igen. Hade jag råd skulle jag bara använda produkter från Body shop. <3

Beställde tågbiljetter till Malmö idag, så nästa helg ska jag äntligen dit. Lääängtaaar!  Världens bästa Pearlie ska dessutom fixa nya förlängningar i mitt hår, så nu blir det ordning och reda. Mycket bra!

Imorgon är jag ledig och jag ska sova så läääänge. Ska inte stressa en enda sekund och bara göra saker jag vill göra. Bland annat skaffa den där Vänner-boxen. Ja, min må bra-dag ska det bli.

"Jag vill att ni byter namn på era hundar till nästa gång vi ses. Hundar förstår inte ironi, så vi ska inte ha nåt plutteludd här. Jag vill ha korta, intensiva namn som Rocky, Zita, Jack, Hero, King, Boss - som min egen heter som ligger därborta. Är det förstått?"
- Görel blir förbannad för att en deltagare på hundkursen döpt sin irländska varghund till Plutten

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-01-27 17:06:34

hahaha! ja görel var klockren! men fan vad jag saknar "viveka andebratt-svärmor" och såklart ansi..Och jag håller hlt med dig om gulletussan! kunde knappt skratta, hon var så sorglig så det inte gick att skratta åt hennes dumhet längre. Men det bästa detta avsnittet var när hon var hos sin terapeut, och jenniffer börjar berätta om att mattias fick testa olika nummer, lite ettan, lite tvåan, och ibland direkt på tvåan.. one two, two, one...hahaha!

Jag saknade och se när clara spelar killen tillsammans med tjejen, hoppas att det bara var denna gången som man fick se honom för sig själv.. ansjovissmörgåsen!

Vad tyckte du om nya säsongen? va härligt med vänner, vi har sett boxarna typ 5 gånger om (fram och tillbaka =) ) Love u my caroline clementine!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-27 21:13:08

Ja, eller hur! Och när terapeuten svarade "Jennifer, vi får nog träffas oftare..." :D

Jag tyckte annars att nya säsongen bådar gott, kommer bli skitkul att se Tabita på jobbet på ålderdomshemmet...haha. Och ja, jag saknar också Viveka, håller på att kolla igenom säsong ett nu ju. Finns ingen mysigare bitch. :)



Saknar dej och ditt skratt, vi hörs på fånen snart, darl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela