Salacious

"...och jag skattar mej lycklig som körde fel när jag vet hur rätt det blev."

Livin' it up when I'm goin' down.

Publicerad 2009-02-11 17:45:04 i Allmänt



Det här med bortglömda/underskattade band är ett mysterium. FAN vad jag gillar Aerosmith! Tusen miljoner bra låtar.

Jag är knappast piggare nu än i morse, men det har varit en bra dag. Blev ingen teater, men jag hade nog inte heller velat fjanta runt med en total främling när jag var elva bast. Men låt oss hoppas att jag charmade in mej idag, så att dom vågar lite imorgon. Det är hursomhelst kul att umgås med barn... åtminstone i små doser. Det är ingen dötid iaf!

There's something wrong with the world today, I don't know what it is
Something wrong with our eyes
We're seeing things in a differrent way
and God knows it ain't His
It sure ain't no surprise

(En av dom bästa verserna nånsin, jag ÄLSKAR Steven Tylers röst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Växte upp i Gislaved, skapade min egen tillvaro i Göteborg och har nu hamnat i Stockholm. Tre platser, tre bitar att dela mitt hjärta i. Det är mycket som ryms där; musik, träning, Fredrik, familjen och vännerna, hundar och film är några av sakerna. Skulle kunna inreda hela hemmet med Marilyn Monroe om jag fick, älskar Ola Salo och Markus Krunegård och tycker att livet inte vore värt att leva utan choklad.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela